onsdag 24 maj 2017

TRÄNING FÖR VISSA & FEST FÖR ANDRA










Min vackra bruna!







Kan inte se mig mätt på henne, hon betyder så mycket för oss alla i familjen! Här är ekipagets på väg till träning. Vi har sån fantastisk tränare och det märks att hon själv coachat sin dotter till OS (yes och hon är uttagen igen - grattis Katrin:), vår bästa Mariette. Är så glad att hon matchade ihop dessa när jag tänkte herrejisses det där är för svår häst för oss:) Emma växer med uppgiften dag för dag och hon är ju bara 14 och ratta runt den här donnan på 1,70 och en sisådär 500 pannor är inte helt enkelt;)





Tjingeling pinglor!





Här blev det bara tre timmars sömn efter nattjobbet (fortfarande lite adrenalinhög i kroppen - älska akuten alltså - bästa arbetsplatsen:). Ikväll är det somarfest med jobbet så jag håller för fullt på att fixa  mig. Alltså jag har sån hårkris ni anar inte. När jag skulle boka klipptid sist fick jag inte ihop det med schemat och allt annat så och nu de senaste fyra veckorna har jag ju varit fullt upptagen av en viss brun söt hårig fyrbent. Huuu alltså jag har hår till midjan som är totalt ostyrigt och inget råder bot på det...:S Måste ta tag i det där pronto alltså. Men idag får det bli klackar, klänning och gott humör och hoppas ingen märker hur det egentligen ser ut he he:)



Men nu måste jag kila in i duschen - vi ses snart igen!





KRAM










16 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch in i dimman så är det ingen som bryr sig om du har lite frizzigt hår :) Happy Party! /E

Emma sa...

En bra tränare är guld värt! Hon ser så fin ut er häst och jag tycker det ser följsamt och trevligt ut när din dotter rider. Tycker det är superkul att det är mer hästsnack i din blogg :-)

Karin Nilsson sa...

Så underbart det ser ut med er häst! Så vackert ekipage! Jag kan riktigt känna den där mamma- och ägarstoltheten. Saknar det! Klart ingen bryr sig om ett oklippt hår ;-)

Nazima sa...

De är sååå fina ihop din dotter och er ståtliga fyrbenta �� Jag älskar verkligen hästinläggen och allt annat med härinne såklart! Du verkar vara en jordnära person och superomtänksam.

Kram i regnet!

Anonym sa...

Hej.
Skulle vara intressant om du skrev mer om din viktresa. Längesen du visade dig på bild. Jag är i samma båt och kämpar med min kraftiga övervikt precis som du. Behöver pepp :-(

Hälsar Maria

Anonym sa...

Har du slutat blogga? /Anne

Elisabeth sa...

Vet du har mycket att göra men saknar din fina blogg ;)

CK Stenfelt sa...

Hej !
Saknar dina Viktväktar inlägg och recept !

Behöver inspiration ! :)

Anonym sa...

Saknar dina härliga inlägg! Förstår att annat kommer emellan ibland, men hoppas du snart är tillbaka. Du inspirerar!

Anonym sa...


Varför svarar du inte på läsarnas frågor?

MITT VITA HUS sa...

Hej alla, ledsen att jag varit lite frånvarande här! Lovar jag kommer åter snart till er alla! Så fint att höra att man är saknad❤️ Har massa fina inlägg till er i huvudet😃 Har bara haft för mkt för att orka med lilla bloggen senaste veckorna, men jag ska berätta mer lm det lite senare för er! Tack för ni förstår❤️

Kraaam

M

Anonym sa...

Okej, du kanske ska ta en paus från bloggandet till du har tid och ork.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: varför den bitska tonen? Är det inte det jag gjort??

Anonym sa...

Kom tillbaka ! Saknaden är stor! / E

Anonym sa...

Det var väl ingen bitsk ton. Tänk efter hur du svarar dina läsare.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: jag uppfattar båda dina kommentarer bitska, lite ohyfsade utan vänlig ton! Jag brukar alltid svara mina fina läsare trevligt...